středa 12. října 2011

První článek na ostro



Slovenská progresivní skupina GATTCH


Vítám všechny čtenáře,


Tak konečně jsem tu s tím prvním očekávaným článkem číslo ,, Jedna ". Dnešní článek začnu tak trošku jinak, než jak bych asi měl. Chtěl bych Vás seznámit, co možná nejlépe s tím, co bych chtěl uveřejňovat a o čem psát. Mým smyslel života je žít pro to nejcennější, co tím je pro mě moje skvělá přítelkyně. Nebýt ji, těžko bych tu psal na tento blog a těžko by tento blog vůbec existoval. Dalším mým smyslel života je rodina a vše okolo hudby a o tom chci právě věnovat můj blog. Chtěl bych Vás seznámit s tím, co hraji poslouchám atd. Pro orientaci na mém webu najdete hudební aktuality a možnosti přehrávání mp3 skladeb zdarma v pravém sloupečku mého blogu. Však vyzkoušejte a uvidíte, zda budete spokojeni. Dále Vám budu přinášet rady, co se týče hudby a taky čerpat z Vašich názorů na to, co já získám z vašich názorů a podnětů.
Budu psát o nejnovějším dění ve světe hudby a přinášet rady, tipy, novinky a vylepšení. Věřím, že se Vám bude můj blog líbit a časem, že si to oblíbíte. 


The Beatles zleva Ringo Starr George Harrison, Paul McCartney a Johna Lennon


















Moji asi nejoblíbenější skupinou je britská skupina z anglického Liverpoolu s názvem ,, The Beatles ", kterou velice obdivuju, i když bohužel tato kapela už se rozpadla před víceméně 40 lety, ale já žiji, jako by stále byli všichni členové této kapely mezi námi a hráli a jejich nezapomenutelné písničky hráli ještě do teď. Můj názor na to, že mladá generace ztrácí vědění o tzv. ,, Old School Music Groups " tj. kapely, které jsou mladé generaci velmi vzdálené a to zhruba jsou 60. a 70. léta toho největší dá se říci rozkvětu populární hudby téměř na celém světě.  Zkrátka úbytek poslechu a poměrný ústup tohoto odvětví hudebního žánru. Chtěl bych Vás přesvědčit o tom, že tato hudba se dá poslouchat a něco v ní doopravdy je takové to kouzlo 60. a 70. let.


Zpátky tedy ke skupině The Beatles nebo také nazývané ,, Brouci " od anglického slova Beetle = brouk.
Tato skupina, jak už jsem zmiňoval z anglického města Liverpool, kde roku 1962 skupina vzniká ani neví, co bude v příští hudební budoucnosti znamenat a jakých kvalit dosáhne. Ale to až příštím článku na téma The Beatles s názvem ,, Nejslavnější kapela všech dob ".
Budu se na Vaše reakce těšit a pevně věřím, že se Vám moje články budou alespoň trošku líbit.

Děkuji za pozornost, Kubka - admin blogu 



Žádné komentáře:

Okomentovat