úterý 11. října 2011

Něco málo na úvod

Něco málo na úvod mého začínajícího blogu.


Foto: Jakub Nečas, úprava: Verunka Kramlová
Zdravím všechny Milé čtenáře tohoto začínajícího blogu, který vznikl tak, že mě inspirovala moje přítelkyně Verunka na tolik, že jsem se rozhodl k tomu, abych založil tento blog.
Možná si říkáte z jakého důvodu. Ano. Tuto myšlenku Vám rád vysvětlím a zavedu Vás k začátku této inspirace. Jak už jsem zmiňoval, tak můj blog, myslím tím tu hlavní myšlenku má na svědomí už dříve zmiňovaná Verunka, která se se mnou bude podílet na růstu a fungování mého blogu.
Určitě stojí za zmínku to, že ona sama má taky začínající blog, kde prezentuje fotky z volného času, aktivit a taky hlavní součástí jsou její krásné výrobky, které sama vyrábí a jde ji to, jak od ruky, tak velmi pěkné. Však posuďte sami a neváhejte navštívit její blog Verona - obchůdek - odkaz.

Na tomto blogu Vám budu zveřejňovat různé články z oblasti hudby a hudební skupin atd.
Zkrátka mou hlavní myšlenkou a obsahem tohoto blogu bude tzv. ,,All about music" v překladu VŠE O HUDBĚ.

Budu rád, když budete komentovat moje články a dodávat mi tak inspirace, zkušenosti, připomínky atd.

Jakékoliv připomínky k tomuto blogu můžete komentovat a publikovat zde na tomto blogu nebo na adresa: J.Necas26@email.cz.

 Budu se na Vás těšit společně s dalšími články a s Vašimi určitě skvělými návrhy.
Kubka - admin blogu

Žádné komentáře:

Okomentovat